29. března 2011

DP Ostrava

Případ č.7

V.V., Ostrava
Take Vám napíši můj příběh ale hlavně jsem ráda že toto existuje je to výborná věc kde lidé mohou popsat jak tato úžasná vláda České republiky stahuje do pořádnýho hnoje celé rodiny.
V roce 2009 neměla zakoupenou jízdenku která stála 12 korun. 10.3 2011 mě navštívil exekutor z Prahy.Já jsem z Ostravy.
Za tuto jízdu mám zaplatit a teď POZOR 62000 KORUN. Exekutor Miroslav Pokorný pod vedením Miloslava ZWIEFELHOFERA. Navíc mám věci zabevené pro jiný dluh ale ho to vůbec nezajíma a tak se tady perou o majetek ktertý nemá žádnou hodnotu i rozbitá mikrovlnka jim nevadi ale tady už pochybuji o morálce.Navíc mi nezanechal žádný soupis věcí chodili si tu jak ve veřejném domě.Tímto chci říct že naše vláda má plnou hubu že lichva se bude trestat a přitom dala požehnání těmto nenažraným hyenám. Je mi z toho na bl......!!!!!!

Advokát: Zweifelhoffer
Exekutor: Pokorný

Pochybení dlužníka: Použití MHD bez jízdenky
Bezpráví, k němuž v tomto případě došlo: Neadekvátní navýšení dlužné částky, pravděpodobně podvodné vyúčtování nákladů exekuce atd.

Pův. (zaviněný dluh): prav. do 1000 Kč (jízdenka + pokuta)
Exekutorem vymáhaná částka: 62 tisíc Kč
~

4 komentáře:

  1. Dobrý večer, resp. dobrou noc, tady Pavel právník Ostrava. Takových případů jako Váš je mnohem více. Můžete mi napsat podrobněji. S pozdravem, pravnikostrava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den.
    Mně se nedávno stala jiná věc, ale pravděpodobně bude mít důsledky (pro mě). V Ostravě - Porubě na zastávce Třebovická jsem si zakoupila v trafice jízdenku. Měla jsem s sebou dcerku, která byla v té době v kočárku. Tramvaj jsem s kočárkem dobíhala, abych mohla nastoupit, strčila jsem jízdenku do kapsy, popadla kočárek a nastoupila. Pak jsem se začala šacovat, jízdenku jsem nemohla najít. Nahledala jsem drobné, abych si tedy jízdenku koupila u řidiče. Začala jsem se rozhlížet po tramvaji, koho poprosím, aby mi kočárek podržel - průjezd vozem od zadních dveří až k řidiči byl vyloučen. V tu chvíli nastoupili revizoři. Pokoušela jsem se jim situaci vysvětlit - marně (uplynuly ccy minuty - od zastávky Třebovická, k zastávce Tesco - lze ověřit podle jízdního řádu). Revizor mi zastoupil cestu, abych si nemohla zakoupit jízdenku u řidiče. K tomu ještě po mně řval něco o zlodějích. Rozčílila jsem se a začala situaci nahrávat mobilním telefonem. V tu chvíli zmlknul, nicméně jízdenku jsem si koupit nemohla a pokoušet se překonat revizora držíc kočárek bylo také vyloučeno. Stejně tak vystoupit s kočárkem. Odmítla jsem mu předat OP. Volali policii. Vystoupili jsme na zastávce Hulvácká, tam přišla policie, zkontrolovali OP, zapsali do toho jejich žlutého papíru. Odmítla jsem podepsat. Když všichni odešli a mé rozčilení pominulo, našla jsem v kapse jízdenku. Tuto jsem si vyfotila a schovala s představou, že dle čísla jízdenky lze prověřit kdy a kde jsem ji zakoupila. Doma jsem pak sepsala stížnost na chování revizora, ve stížnosti popsala situaci a uvedla i číslo zakoupené jízdenky. Jízdenku jsem uschovala a z pošty pak zaplatila 15 Kč na adresu DPO. Z DPO mi přišla odpověď, že revizor tvrdil... bla bla. Zatím mi jen chodí "pozdravy" z DPO. Stalo se to v červnu či červenci 2012. Drahý mi doma dělá scény (je to ten typ, co zaplatí každý i sebenesmyslnější požadavek, aby se nemusel soudit). Jestli mi přijde nějaký pozdrav od inkasní společnosti, jen dobře, alespoň se údajný dluh promlčí. Jestli mi přijde pozdrav od soudu, budu se holt soudit... Nikdy jsem dluh neuznala svým podpisem, předpokládám tedy, že mi budou muset prokázat, že dlužníkem skutečně jsem. Videonahrávku mám, jízdní doklad, který jsem našla, také, stejně tak ústřižek složenky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má ten příběh nějaké pokračování? Stalo se mi něco podobného.

      Vymazat
  3. Oprava - Od zast. Třebovická k zastávce Tesco "uplynuly cca 2 minuty".

    OdpovědětVymazat