15. března 2011

Dopravní podnik hl.m. Prahy

Případ č.6


L.B. - Praha
Dobrý den,
velice vítám Váš blog. I já se setkávám s exekutory. Ti jsou kupodivu poměrně vstřícní. Ale neoprávněný žalobce, Dopravní podniky hl. m. Prahy rozhodně ne, proto jsem se rozhodla i já přispět svým příběhem. 
S exekucemi bojuji od loňského dubna (2010), kdy jsem se o ní dozvěděla od jedné „hodné finanční instituce“. Byly mi odcizeny doklady a bohužel, vzhledem k tomu, že jsem byla nucena opustit moje bydliště z vážných osobních důvodů, nemohla jsem přebírat poštu. Jde o 41 černých jízd, které si užil někdo za mě. Začala jsem hned jednat. Musím říct, že u exekutorů se chovali poměrně vstřícně. Dopravním podníkům zaslali moje vyjádření, včetně doložených výpisů, z kterých bylo jasné, že jsem v době, kdy byly jízdy uskutečněny, ony doklady nevlastnila, ba dokonce v tu dobu pozbyly již platnosti. I na soudu se snažili jednat vstřícně - i když nikde nemáte šanci jednat osobně. Buď písemně, nebo telefonicky. Na obou pracovištích mi bylo sděleno, že je to přeci zcela jasné a prokazatelné, že jsem to já neudělala, ale bohužel toto, vzhledem k tomu, že jsem byla již odsouzena, musí stornovat žalobce. I nastalo dlouhé dopisování s Dopravními podniky, které doposud neskončilo. První krok byl na stížnosti DP, kde byly velmi příjemné dámy, které se mnou sepsaly žádost o zrušení exekucí, kterou musely poslat na "vyšší" místa. Odpověděl mi jejich nadřízený, pan Hocek, že tak to teda ne, že by za mě museli zaplatit exekutorům 41tisíc. (to znamená tisíc korun za jednu kauzu) - podotýkám, že po mně za těchto 41 kauz chtějí částku 659 tisíc. Poněkud jsem nepochoila, proč za mě. To by přeci bylo za špatnou práci revizorů. Těm je jedno, čí doklad je jim předložen, ani na fotku se nepodívají, hlavně když mají provize! Tak jsem odepsala a to nejen panu Hockovi, ale i na jednatele společnosti a doufala jsem, že převezmou zodpovědnost za špatnou práci svých lidí. Tyto kauzy jsou z let 2000 - 2006. V tomto dopise jsem i podotkla, že v roce 1999 mi bylo zrušeno 7 pokut na základě potvrzení o odcizení dokladů, kdy si na DP ofotili můj nový OP a ujistili mě, že kdyby se vyskytly další takové případy, rovnou je stornují. Jak vidno, tak se ale nestalo. Další chyba zaměstnanců DP. Tento fakt je v jejich systému dodnes zaznamenán. Nikoho však při zadávání údajů do systému nebacilo do očí, že mi bylo stornováno, z důvodu neplatnosti průkazu totožnosti, těchto 7 pokut. A přesto že Dopravní podniky mají možnost si toto ověřit, tak proč by to dělali...Na toto vše jsem poukázala. Od jednatelů společnosti pana Vodrážky a pana Dvořáka mi přišla odpověď, že s tím nemohou nic dělat, že jsem nepřevzala poštu a hotovo, Že jsem právoplatně odsouzená. Tak nastalo další kolo. ( Poštu jsem přebírat nemohla, neboť jsem se bála na svou faktickou adresu přihlásit, neboť jsem nechtěla, aby jí znal můj agresivní bývalý manžel a chránila jsem tak svůj život – to však nikoho nezajímá)

Vysvětlila jsem, proč jsem nemohla poštu přebírat, jak to vše bylo, že vím, že jsem odsouzená, ale že je jasné z přiložených dokumentů, že jsem tyto přestupky nespáchala já. Že zde nejde o to, že jsem nepřebírala poštu, ale podstatou věci je, že mě obvinili neprávem, díky nedbalosti jejich zaměstnanců. Pánové mi opět velmi zdvořile odpověděli, že jim je líto, ale že jsem byla pravomocně odsouzena a že litují, že mi nemohou podat příznivější správu. Nemohou? Snad nechtějí. Být to těch 41 x 208 nebo 808 Kč za ty pokuty, tak si snad na to někde půjčím a zaplatím to. Ty nervy za to nestojí. Ale jde mi o střechu nad hlavou. Mám plat 13500 hrubého. Žádnou finanční rezervu a splácím 2 úvěry. Kdykoliv cokoliv jsem si půjčila, vždy jsem včas vrátila. A teď mi střechu nad hlavou neprávem ohrožuje moloch jménem Dopravní podniky. Ale nedám se. 659 tisíc, to je nehoráznost! Hypotéku mi v 52 letech nikdo nedá, nemám na to ani plat a žiji sama.Ale hlavně, proč bych měla platit za něco, co jsem nikdy neudělala!!! Na právní služby nemám. Ale bojovat budu až do padnutí.. I kdybych se měla odvolat až k tomu ústavnímu soudu. A apeluji na všechny, kdo jsou v podobné situaci, pojďme se semknout a nedejme se! Čím více nás bude, tím větší máme šanci.

Pochybení "dlužníka":
- ztráta OP (přesněji doklady byly odcizeny)
- nenahlášení změny korespondenční adresy (přes to, že to bylo z vážných rodinných důvodů)

Bezpráví, k němuž v tomto případě došlo:
- zneužití osobních dokladů třetí osobou, přes to, že bylo odcizení nahlášeno a doloženo na DP hl.m.Prahy, byl tento fakt ignorován

Původní - zaviněný - dluh: 0,- Kč
Exekutorem vymáháno: cca 659 000,-Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat