24. července 2011

opět pražská MHD

Dobry den,
tak to dopadlo i na me..
dne 8.9.2008 jsem _udajne_ jel nacerno prazskou MHD, a byl chycen revizory. Priblizne pul hodiny MHD od sveho bydliste. Melo se to stat ve 13:05 hodin. Udaje (bydliste, rodne cislo atd) byly _udajne_ ziskany od PCR. zapis PCR neuvadi z jakeho dokladu.
Bohuzel se nevyskytuji v miste trvaleho bydliste - byt mi byl statem odebran na jare roku 2002, trvale bydliste mi na adrese zustalo, schranka, kterou bych mohl vybirat, nevim, ale predpokladam ze ji 'zdedil' novy najemnik bytu. V te dobe byl dum v rekonstrukci (bez najemniku - vsichni postupne vystehovani). Shodou okolnosti tam byla i shoda jmen, v dome bydlel muj nepribuzny jmenovec se stejnymi inicialy. Ten vsak byl take roku 2007 vystehovan. Od roku 2002 se tedy v dome nevyskytuji, bydlim po kamaradech a posledni priblizne 3 roky (od 12/2008) dokonce 'na zelene louce' (tedy v aute a v maringotce bez cisla popisneho).
Exekuce za tuto udajnou cernou jizdu nyni dela 24kKc.
Odvolaci lhuta uplynula. O exekuci jsem se dozvedel od sveho bratra, ktery ji nahodou objevil na internetu na uredni desce exekutorskeho uradu. Exekutor ma uz nyni podepsanou a soudem odsouhlasenou exekuci na nemovitost v jiznich cechach (rekreacni chata), jiz jsem vlastnikem.
Vcera jsem si prevzal vsechny dokumenty od exekutora.
Tolik situace.
A ted to hlavni: proc pisu _udajne_?
Z toho dne ukazuji elektronicke stopy me cinnosti na internetu, ze jsem ve 12:24 posilal pracovni maily ze sveho pocitace na adrese sveho tehdejsiho (nikoli trvaleho) bydliste, nasledujici mail ze sveho serveru z maileru 'pine' ve 12:59, nasledujici mail opet prokazatelne ze sveho domaciho pocitace ve 14:07
Motivace? nevim, priblizne rok pred tim jsem posilal stiznost na jednoho revizora (podobnost cisel, tehdy to bylo 7244, tentokrate 7354, tedy 7244 && 0110) za to, ze me nechal mestskou policii doslova VYKOPAT z tramvaje, ackoli jsem mel platny jizdni doklad (tramvajenku). Trochu jsem do nej tehdy ryl, nebot jeho hulvatske chovani pusobilo dojmem, ze je opily, coz se ovsem "nepodarilo prokazat". To je vsak pouze spekulace, tedy nechme byt.
Spatne je, ze jsem neprebiral postu a predvolani k soudu i rozsudek byly vyveseny na uredni desce mestskeho soudu P8, tzn dorucovaci povinnost byla splnena. tedy opravdu nevim, co s tim.
Zaplatit zrejme budu muset, nicmene zpetne to asi napadnout nepujde, jelikoz dpp ma v ruce pravomocny rozsudek nezavisleho soudu a tim padem veskere me iniciativy (zaloba za podvod atd) jsem mel resit pri odvolani (o kterem jsem nevedel, protoze dorucovani posty) a nikoli ex-post.
je zde _jakakoli_ nadeje, ze by mi to ty ku*vy vratily?
dekuji
 O.Pachner, Praha

4 komentáře:

  1. Hodně blbé je to, že jste si nezajistil poštu, když nebydlíte v místě trvalého pobytu.
    Přes to všechno, pokud máte důkazy o tom, že jste onu kritickou černou jízdu v MHD neuskutečnil, pokusil bych se o zastání u ombudsmana:
    http://www.ochrance.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji za radu.
    Uz jsem si i zaridil datovou schranku, aby se mi to vickrat nestalo.
    Taktez jsem dal zadost na mvcr aby proverili kontrolu policie, na tom papirku od nich (vytiskli mi ho dpp) jsou chyby - chybi druh a cislo dokladu, namisto nej je jako zdroj pouze cislo policisty, ktery je pod timto podepsan, chybi cas, chybi podpis (policista je podepsan pouze cislem) a je spatne cislo orientacni u bydliste - cili car papiru. Tedy az mi prijde od MVCR vyjadreni, budu vedet, zda vubec nejaky policista nekoho kontroloval, pripadne cim se mu dotycny prokazal. Blby bude, pokud mi nekdo jen tak zavaril, protoze si pamatuje me jmeno adresu a rodne cislo..

    OdpovědětVymazat
  3. Správně, jděte po tom, čím víc důkazů, tím lépe.
    Nebát se! Musíme jednat proti lumpům, jinak by si mohli myslet, že nedělají nic špatného a ničili by svévolně životy dalším a dalším lidem. To nesmíme přehlížet, stát se to totiž může pak každému. Minimálně musíme poukazovat na to, že systém, jakým to funguje, je úplně špatný.

    OdpovědětVymazat
  4. Situace se trochu vyjasnila.. Vzpomnel jsem si totiz (a dohledal v mailech), ze jsem 4 dny pred timto incidentem volal policii na dva muze, mlatici mladika. A tak se stalo, co se stat muselo - prijela policie a lustrovala me pres vysilacku. Panove revizori (ano, to byli ty mlaticky) si tedy zapsali udaje, ktere policista diktoval do vysilacky a 4 dny na to mi vystavili cernou jizdu. K tomu jsem dospel tak, ze jsem zasel na MU Prahy 2, kde jsem k tomuto pripadu vypovidal jako svedek, tam si vyzvedl protokol, kde byla jmena vsech zucastnenych, a s timto pak zasel na DPP, kde mi potvrdili, ze skutecne jedno z tech jmen je nositelem cisla odznaku, ktery mi vypsal pokutu. Policie mi pak sdelila, ze prislusnik, "podepsany" svym cislem pod mym ztotoznenim, toho dne nekontroloval ani me, ani osobu, ktera by se za me vydavala.
    Tedy jsem podal za pomoci Cloveka v Tisni (kterym timto moc dekuji) zalobu na obnovu rizeni, kola osudu se toci. Zaroven jsem na statnim zastupitelstvi podal trestni oznameni na dotycneho revizora za zneuziti osobnich udaju a zneuziti pravomoci..
    Dalsi vec, ktera me ceka, je "vyuctovani od exekutoru" - ti si vyuctovali 24000,- coz je dle mych propoctu o 3000,- vice nez maji dle advokatniho tarifu narok. Spatne na tom opet je to, ze jsem se nebranil vcas (ne/dorucili mi to opet na me trvale bydliste - nevim, zda je u tohoto dopisu doruceni fikci)

    OdpovědětVymazat